Túra hossza: 43 km
Nehézsége: Közepes
Terep: Hegyvidék
Tájegység: Pilis-Visegrádi-hegység

A kerékpártúrát Szentendrén kezdjük a Dunakanyar körút és a Sztaravodai út kereszteződésében. A Sztaravodai úton indulunk a Skanzen irányába. Ez az út halad Pilisszentlászlón át Visegrádig. Visegrád előtt csatlakozik bele a 11-es főútba. Innen jobbra kanyarodva a 11-es úton Visegrád, Dunabogdány, Tahitófalu és Leányfalu érintésével érkezünk vissza Szentendrére.

Túra hossza: 61 + 58 + 60 (175) km
Nehézsége: könnyű
Terep: Síkvidék, aszfaltozott gátkoronák és kisforgalmú országutak a Duna mentén
Össz szintemelkedés: 453m
Tájegység: Sárköz, Mohácsi-sziget

A túra a legdélebbi magyar Duna-szakaszt mutatja be, körüljárja a Gemenci erdőt és a Bédát, mindkettő a Duna-Dráva Nemzeti Park része. A pezsgő életű Baját leszámítva álmos helységeket és néptelen természeti területeket érint. Egy rövid, kikerülhető szakaszt (Dunafalva-Újmohács) kivéve végig jó minőségű aszfaltút, teljesen vízszintes, nagyon könnyű. Keskenykerekű bringával is járható. Kevés a frissítési lehetőség (büfé, vendéglő), elemózsiát és kulacsot kell vinni, vizet kérni gátőrházaknál is lehet. Esőruha ajánlatos, mert nincsenek betérők! Kevés az árnyék, napvédelemről gondoskodni kell. A táj gyönyörű, egyik oldalt az ártéri erdő, másikon a megművelt táj, sok a kócsag, gém, hattyú, vadkacsa és egyéb vízimadár. Egy nap alatt teljesíthető, de három napra felosztva írjuk le.

Indulás Bajáról, a Sugovica partjáról (több szálláslehetőség, éttermek, bajai halászlével!). Az 55-ös úton nyugat felé indulunk, de még a Duna-híd előtt, rögtön a vasúti aluljárót követően, jobbra rátérünk az árvédelmi gát betonozott, majd aszfaltozott koronájára. Jó megállóhely az érsekcsanádi szivattyútelep (É 46° 15,138’^ K 18° 55,087’): műemlék-gépház, információs tábla, szép vízparti hely egy pihenéshez. Tovább a gáton, át az M9 autóút alatt, majd rögtön balra fel a Szent László híd északi oldalán található kerékpárútra. Túloldalt hasonlóképp le, és a gáton dél felé, majd a gát vonalát követve eljutunk a Sió zsilipjéig. Azon át, és tovább a gáton a keselyűsi kocsmáig – frissítési lehetőség! (Ide jön be egy keskeny országút Szekszárdról.) Tovább a gáton dél felé, nemsokára elérjük a Lankóci műemlék szivattyútelepet és Vízügyi Múzeumot (É 46° 15,307’^ K 18° 50,619’). A gépházban emelet-magas régi dízelmotor! A látogatásra előre be kell jelentkezni a gátőrnél: Felker Zoltán, 06-20-541-4977. Pörböly határában kiérve az 55-ös útra, azon balra (ez az egész útvonal egyetlen forgalmasabb része), majd át a Türr István híd kerékpárútján Bajára. Végig ki van táblázva, egyértelmű, eltéveszthetetlen.

Második nap: Baja központjából dél felé, Hercegszántó irányában (51-es út), de még a városban jobbra letérés Szeremle felé. Rögtön a kis lejtő aljában érdemes megállni, megnézni a Ferenc-csatorna zsilipjét (műemlék). A forgalmatlan országúton Dunafalvára. Onnan a gátkoronán tovább, de az nem aszfaltozott, csak földes. Ha ez nem tetszik (sáros, poros), akkor tovább az országúton Szabadságpusztáig, és onnan jobbra. A cél a mohácsi komp. Mohácson egyenesen dél felé, majd az országúton Kölkedre (a faluban Gólyamúzeum). Még a falu széle előtt látszik, hol kell balra felmenni a gátra, aszfaltozott út, kerékpáros útjelző „totemoszlopokkal”, szép helyekkel. Frissítési lehetőség nincs! A gátat az országhatárig követjük (aszfalt vége, jól látszik), ott derékszögben jobbra be az erdőbe egy kis útra (sáros is lehet). Egyenesen tovább ezen, a vaskapu nincs lezárva, csukd be magad után. A néhány házból álló Erdőfűn (É 45° 54,438’^ K 18° 45,681’) nagyon jó falusi turizmus szállás (http://szallas.hu/Erd%C5%91fi-Major-Vend%C3%A9gh%C3%A1z-K%C3%B6lked-Erd%C5%91f%C5%B1 ).

Harmadik nap: vissza Bajára. Erdőfűről a tegnapi út folytatását kell követni Kölkedig, erdőben, holtágakat keresztezve.
Javasolt segédlet: A Duna-Dráva Nemzeti Park különféle térképei.

Túra hossza: 64 km
Terep: Síkság
Tájegység: Tisza

A különböző kiadványokban ez az útvonal szerepel kerékpártúraként a Tisza-tónál. Kezdők számára egyszerű, könnyen teljesíthető útról van szó. Kerékpártúrát Kiskörén kezdjük. Először áthaladunk a duzzasztóműn, majd a gáton Abádszalókra érkezünk. Innen országúton Tiszaderzsre hajtunk, ahonnan ismét a töltésen tekerünk Tiszafüredig. Tiszafüredet a 33-ast úton hagyjuk el Poroszló irányába. Ezen a szakaszon nagyobb autóforgalomra kell számítani, így a fokozott óvatosság nagyon fontos. Poroszlótól ismét a gáton haladunk Kisköréig. Sarud és Dinnyéshát községek határát érintve.

Túra hossza: 34 km
Nehézsége: könnyű
Szintemelkedés: 74 m
Tájegység: Maros hordalékkúpja

Kerékpártúránkat a szabadkígyósi vasútállomásról indítjuk. Az állomás a falutól távol található, így bár Szabadkígyósról indulunk, mégis ennek a településnek a nevezetességeit nézzük meg utoljára. A vasutat elhagyva egy T elágazásba érünk ez a Szabadkígyós-Gyula országút. Itt mi balra fordulunk, majd néhány méter után jobbra fordulunk és Békéscsabára bicajozunk. A várost 5 km múlva érjük el. Tipikus alföldi város érdemes kicsit elidőzni a központjában. Legrégebbi épülete az 1745-ből származó Kistemplom. Tovább tekerve Csabát az Orosházi úton hagyjuk el. Egy félkört téve 12 km után jutunk el Újkígyósra a következő településig. Innen már csak néhány kilométer a Szabadkígyós. A település fő látványossága a Wenckheim kastély. Gyula felé tartva a falut éppen elhagyva balkéz felől a Wenckheim kripta mellett haladunk el. Hamarosan egy keresztetődéshez érünk. Túránk elején itt fordultunk Békéscsaba felé, most azonban egyenesen, majd jobbra fordulva érünk vissza a kiindulópontra.
Túraútvonalak
Túra hossza: 63 km Nehézsége: közepes Terep: síkvidék Szintemelkedés: 100 m Tájegység: Maros hordalékkúpja Kerékpártúránkat a szabadkígyósi vasútállomásról indítjuk. Az állomás a falutól távol található, így bár Szabadkígyósról indulunk, mégis ennek a településnek a nevezetességeit nézzük meg utoljára. A vasutat elhagyva egy T elágazásba érünk ez a Szabadkígyós-Gyula országút. Itt mi jobbra fordulunk Gyula felé. A kereszteződéstől kb 10 km-re fekszik Gyula városa. A vár meglátogatása után a várost északi irányban hagyjuk el a Nagyváradi utcán át Doboz irányába. 3 km múltán elérjük a Körös-folyó partját és mellette tekerünk a Dobozi-hídig, amely átível a folyó fölött és Dobozra vezet. A hídnál viszont mi balra kanyarodunk Békéscsaba irányába. A várost 8 km múlva érjük el. Tipikus alföldi város érdemes kicsit elidőzni a központjában. Tovább tekerve Csabát az Orosházi úton hagyjuk el. Egy félkört téve 12 km után jutunk el Újkígyósra a következő településig. (Nyári nagy melegben ügyeljünk rá, hogy legyen nállunk elég víz!) Innen már csak néhány kilométer a Szabadkígyós. A település fő látványossága a Wenckheim kastély. Gyula felé tartva a falut éppen elhagyva balkéz felől a Wenckheim kripta mellett haladunk el. Hamarosan egy keresztetődéshez érünk. Túránk elején itt fordultunk Gyula felé, majd jobbra kanyarodva érünk vissza a kiindulópontra.

Túra hossza: 51 km
Nehézsége: közepesen könnyű
Szintemelkedés: 56 m
Tájegység: Maros hordalékkúpja

Kerékpártúránkat a szabadkígyósi vasútállomásról indítjuk. Az állomás a falutól távol található, így bár Szabadkígyósról indulunk, mégis ennek a településnek a nevezetességeit nézzük meg utoljára. Az állomástól Kétegyháza felé vesszük az irányt. Kétegyházán megnézzük az Almássy kastélyt, a község egyik nevezetességét, majd elhagyva a települést tovább haladunk. Medgyesegyháza, Medgyesbodzás településen hajtunk keresztul. hamarosan jobbra fordulunk Pusztaottlakának vesszük az irányt. Ez egy hangulatos kis település, ahol érdemes megnézni a vadasparkot. Visszafordulva kijutunk a medgyedbodzási útra és Csabaszabadi felé fordulva a következőtelepülésre, Tökfalura hajtunk. Ez egy piciny település, ahol egy érdekes templomot láthatunk. Tökfalu után Csabaszabadi következik. Szabaditól az újkígyósi elágazásig hajtva képet kapunk a tanyavilág hangulatából. 5 km után jutunk el Újkígyósra a következő településig. A következő község Szabadkígyós. A fő látványossága a Wenckheim kastély. Gyula felé tartva a falut éppen elhagyva balkéz felől a Wenckheim kripta mellett haladunk el. Hamarosan egy kereszteződéshez érünk. Itt jobbra fordulva a kétegyházi útra jutunk. Néhány méter és elérjük utunk végét a kétegyházi vasútállomást.

Túra hossza: 36 km
Szintemelkedés: 68 m
Tájegység: Hajdúhát

A kerékpáros túránkat Debrecenben a Nagytemplom elől indítjuk. A várost a Csapó utca-Sámsoni út-Acsádi út vonalon hagyjuk el Martinka irányába. A jó hír, hogy a forgalmasabb útrészeknél az út mellett kerékpár út található. A kerékpár utat jobbra hagyjuk el kb. félútra Martinkától, ahol a tábla jelzi a Panoráma utat. A Panoráma út egy hosszú kis forgalmú aszfalt út az Erdőspusztán. Érinti a Fancsikai víztátozókat és az erdőspusztai bemutatóházat (érdemes megnézni). Az út végén balra fordulva jutunk el a Vekeri-tóhoz. A tótól Debrecen felé vesszük az irányt és a 47-es útba csatlakozva, jobban mondva mellette a kerékpárúton jutunk vissza a városba. A Wesselényi útnál balra fordulva tekerünk el a Nagyállomásig, ahol egy jobb kanyarral a Piac utcára jutunk. Ezen egyenesen végig haladva érjük el a túra végét jelző Nagytemplomot.

Túra hossza: 82 km
Nehézsége: Közepesen könnyű
Terep: Síkság
Tájegység: Hortobágy

A kerékpártúrát Hortobágy településen indítjuk a Kilenclyukú-hídtól. A 33 főúton haladunk Debrecen irányába a balmazújvárosi körforgalomig. Innen balra fordulva tekerünk tovább Balmazújvárosig. A városon áttekerve a Tiszacsege felé vezető úton haladunk tovább. Kiérve a településről egy kisforgalmú út tekerhetünk Csegéig. Körülbelül félúton található Darassa, ahol egy tájház és múzeum tekinthető meg. Tiszacsegétől Egyek irányába tekerünk Telekházáig. Innen Ohat felé vesszük az irányt és a halastavak között gurulva keresztezzük a 33-as főutat. Ezen tovább haladva érjük el Hortobágy falut.

Túra hossza: 54 km
Tájegység: Gerecse

A kerékpártúránk Tatáról indul a Május 1 út és a Kereszthelyi út kereszteződéséből. Először a Május 1 utcán haladunk amelyről jobbra fordulva a Komáromi útra jutunk. Ezen és a Naszály utcán hagyjuk el a várost és az 1.es fő útig tekerünk Naszály és Almáspuszta településeket érintve. Az 1-es úton jobbra kanyarodva hajtunk tovább a 10-es útig, ahol Dunaalmás felé fordulunk. Süttőig ezen az úton haladunk Dunaalmást és Neszmélyt érintve. Süttő után a Gerecse hegységen át tekerünk Tardosig, majd onnan továbbhajtva jutunk vissza Tatára.

További infomáció:
Túra hossza: 58 km
Tájegység: Győr-Tatai teraszvidék

A kerékpártúránkat Tatán a vártól indítjuk. A várost Komárom irányába hagyjuk el a Május1 út-Komáromi út útvonalon. A településről kiérve Komáromig egyetlen településen sem hajtunk át. Komáromban az utunk az erődrendszerekhez vezet. Jobban mondva a háromból csak kettőhöz, mivel a Csillag erőd jelenleg nem látogatható. A térképen mindenesetre jelöljük, hogy merre helyezkedik el. Első erődünk a Monostori erőd lesz. Ide a Szőnyi u-Mártírok útja-Klapka Gy u-Ácsi u útvonalon juthatunk el. Ezután az Igmándi erőd következik. Ide az Ácsi u-Klapka Gy u - Igmándi u- Tréffy Gyula u vonalon jutunk el. Az erődök szemrevételezése után vissza indulunk Tatára. Az Igmándi utat követve a 13.as úton haladunk egészen Nagyigmándig, közben Csém és Kisigmánd falvak mellett tekerünk el. Nagyigmándon Tata felé vesszük az utat és a várig Kocs községen áthaladva jutunk vissza.

Túra hossza: 59 km
Tájegység: Vértes, Gerecse

A kerékpár túrát a Tatai vár árnyékából indítjuk a várost a Május 1 út-Környei út útvonalon hagyjuk el. Áthaladunk az M1 autópálya fölött, majd megérkezünk első településünkre Környére. Innen Környebányára hajtunk, egy víztározó mellett. Tovább haladva Vértessomló következne, viszont a falu határa előtt egy balkanyarral Tatabánya felé vesszük az irányt. Áttekerve a vértes északi lábán érkezünk meg Tatabányára. A várost Tarján felé fogjuk elhagyni. (A túratervben nincs benne, de ha érezzük magunkban az erőt ellátogathatunk a Turul emlékműhöz is. Ebben az esetben Keressük meg a Táncsics Mihály u-Panoráma u kereszteződését (Alsógalla), Majs innen a Panoráma út visz oda minket, amelynek az első 2/3-án a sárga kereszt jelzés vezet.) Tatabányáról Tarjánra vezet az utunk, majd a Gerecsén át Vértestolna, Tardos, Ágostyán falvakon áttekerve érünk vissza Tatára.

Túra hossza: 85 km
Nehézsége: középnehéz
Terep: enyhe hegyvidék, aszfalt
Szint emelkedés: 1162 m
Tájegység: Vértes

A gyönyörű, és turisztikailag egyáltalán nem lerohant Vértest járjuk be, túlnyomó részt erdészeti aszfalt utakon, kisebb részben mérsékelt forgalmú országutakon. A Vértes alacsony, barátságos, emberléptékű hegység, az útvonal nem vezet magasra (max. 420 m), de vannak rövid kaptatók. Az összes szintemelkedés 1116 m. Ám aki – például gyerekekkel – csak a könnyű első részét teszi meg, a Birkacsárdától Vérteskozmáig és vissza, annak is maradandó élmény!
Az erdészeti utakon vigyázat: favágó munka, gép- és járműmozgás, sárfelhordás, az úton fűrészpor és fatörmelék lehetséges!

Keskeny kerekű versenybringával is járható, bár az útminőség vegyes.
Van esély vadakkal (szarvas) találkozni.

Az 1-es országút 44-es kilométerkövéhez közeli (Tatabányától nem messze) Birkacsárda parkolójából indulunk, Budapest felé. Az 1-esen elvben tilos kerékpározni, de kicsi a forgalom, széles az út, és csak 1 km-t megyünk, ott jobbra betérünk az erdészeti útra (sorompó). Változatosan kanyarog, enyhe emelkedésekkel és lejtőkkel, könnyű rész Vérteskozmáig (15 km). Közben két helyen kell figyelni: 11 km-nél ne térjünk le balra, hanem a szembeötlően fő irányt kövessük, a hosszú egyenes után pedig ne térjünk le a kis vaskorlátos hídnál jobbra – arra majd a túra vége felé megyünk. Vérteskozmánál, Delta-elágazással, kijutunk a zsákfalu országútjára (érdemes jobbra bemenni az egyöntetű képű, szép faluba, a templomnál nyomós kút), azon balra. Húzós kaptató után gyors lejtők visznek ki a Csávár-Oroszlány országútra. Azon balra, de csak 1 km-t, ott derékszögben jobbra Gánt felé. Vadonatúj, sima aszfalton nagy lejtőzés! Gánton jó vendéglő, vízvételi lehetőség. Tovább az országút enyhe lejtőjén egy körforgalomig, ott jobbra, Csákberény felé (bal felé, Csákváron és Száron át lerövidíthető a túra). Mielőtt elérnénk Csákberényt, egy balkanyarnál jobbra rátérünk az erdészeti aszfaltútra. Egy rövid emelkedő és lejtő után a Horog-völgyben kaptatunk fel a Pátrácoshoz. Ott balra elmegy egy zsákutca, mi viszont egyenesen lefelé indulunk – jó lejtő, de néhol kátyús, dobós! Jobb kéz felől az első kis aszfaltút zsákutca (amúgy egy kis bányatóhoz visz, pihenőhelynek megfelel), a másodikra viszont ráfordulunk jobbra (bal felé Pusztavámra jutnánk). Utunk kanyarogva vezet nagyjából ÉK irányban, az egy-két betorkollásnál adja magát az egyenes fővonal. Ismét kijutunk az Oroszlány-Csákvár országútra, azon Kőhányást elhagyva balra befordulunk Vérteskozma felé, ahol nemrég jöttünk. A falu előtt jobbra a sorompónál az erdészeti útra (zöld túrajel), azon néhány kanyar és egy lejtős egyenes után jön a vaskorlátos kis híd balról – most arra megyünk. Kaptató az Ebijesztő-tetőre, majd lejtő. Balról lesz a Mátyás-kút, a vértes kevés forrásának egyike – kulacstöltés! Idővel kijutunk egy aszfaltos útra, azon jobbra Tatabányára, és azt az irányt nagyjából tartva a város szélében elnavigálunk az 1-es útig. Most már csak azt kell követni – sunyi emelkedőn vissza a Birkacsárdáig. Az útvonal nagy része árnyas.
Vízvételi, frissítési lehetőség csak Vérteskozmán, Gánton, és a Mátyás kútnál van.

Javasolt segédlet: A Vértes turistatérképe, 1:40 000, Cartographia.

Túra hossza: 85 km
Nehézsége: közepesen nehéz
Tájegység: Mezőföld

A kerékpártúra kiindulópontja Öskün a Mecset utca és a vasúti átjáró találkozásánál található. Innen a település középpontja felé karikázunk. A faluból Hajmáskérre, Sólyra, majd Királyszentistvánra bringázunk. A falutól Székesfehérvár felé vesszük az irányt átkarikázunk Vilonya, Berhida, Ősi, Nádasdladány, Sárkeszi, Szárszentmihály településeken, Fehérvár határából a központot célozzuk meg. Ajánlott útvonal: Úrhidai út-Balatoni út,-Batthyányi út-Csíkvári utca-Széchenyi utca-Budai út-Várkörút. A várost ugyanazon az útvonalon hagyjuk el, mint ahogy bejöttünk. Sőt utunk visszafelévezető szakasza Ősiig már ismerős lesz. Ott viszont a falu közepén a Ladányi utcáról jobbra fordulva a Kossuth Lajus utcán hajtunk tovább Várpalota irányába. A várost elérve a központban lévő Thury-várat keressük meg. Innen a sárgagyöngy jelzésen (Via Margaritarium keresztény vándorok útja) haladva elhagyjuk a várost (Waldstein János utca-Felsőmajor utca-Erdődi Pálffi Tamás utca). Földúton a jelzést követve vissza bicajozunk Ösküre.

Túra hossza: 31 km
Tájegység: Mezőföld

Kerékpáros túránk kiinduló pontja Gárdony, ahonnan az óramutató járásával ellenkező irányba indulunk neki a tó kerülésnek. Kerékpár úton haladva szeljük át Velencét, majd a település végén az Autópálya előtt egy balkanyart veszünk és a pálya mellett egy föld úton tekerünk a Doni emlékműig. Innen 1 km-re található a Katonai Emlékpark amit nem érdemes kihagyni, majd az autópálya alatt áttekerve a Sukoró és Pákozd között futó országútra jutunk ki. Balra fordulva Pákozdon át visz tovább az utunk. A település utolsó utcájába a Gábor Áron utcába fordulunk be, amelyen tovább tekerünk Dinnyés irányába. Amikor 7-es utat elérjük, a főút mellett egy kerékpár útra térünk rá, amely Agárdra vezet minket. A város főutcáján haladva áttekerünk a Gárdonyba a vele összenőtt településbe, amely túránk végpontja.

Túra hossza: 74 km
Nehézsége: Nehéz
Terep: Hegyvidék, 95%-ban aszfalt
Tájegység: Mecsek

A kerékpártúránkat Püspökszentlászlón a haranglábnál kezdjük. A települést észak felé hagyjuk el. A dióskúti elágazásnál jobbra fordulunk egy erdészeti útra, és ezen tekerünk Pécsváradra. Utunk 2/3-ánál a zöld kereszt jelzéssel találkozunk, ezt követjük egészen a várig. A várost a Várutca-Kossuth Lajos utca-Rákóczi Ferenc utca vonalon hagyjuk el. Áthajtunk a 6-os főút kereszteződésén, és egy lényegében a főúttal párhuzamos úton tekerünk Zengővárkony irányába. Várkonynak csak messziről integethetünk, át nem haladunk rajta. Hamarosan utunk keresztezi a 6-os utat és immáron a főút másik oldalán tekerünk Mecseknádasd irányába. Az adótorony után ráhajtunk a 6-os útra és azon haladva érjük el Mecseknádasdot. A település szélén lévő Árpádkori templom után a zöld turistajelzést követve hagyjuk el Mecseknádasdot. Egy kereszteződésnél a zöld jelzés elhagyja az aszfalt utat, mi azonban továbbra is azon hajtunk immár a kékturista jelzésen. Óbánya után elfogy az aszfaltút, így földúton haladva érjük el a kék jelzésen Kisújbányát. A településtől ismét az aszfalton haladva követjük a kékjelzést. Hamarosan egy kereszteződéhez érünk. Itt a Kék jelzés egyenesen halad tovább egy földúton. Mi azonban jobbra fordulva továbbra is aszfalton tekerünk. A Máré forrásnál utunkat sárgakereszt jel keresztezi. Balkéz felől egy kulcsosházat, valamint egy parkolót látunk. Ha van kedvünk innen feltekerhetünk a sárgakereszten Máré várához, majd ugyanazon az úton vissza a parkolóhoz. (Aki szereti a várakat annak mindenképpen megéri) Ha nincs haladjunk tovább ezen az úton a Várvölgy kempingig. A kempingnél egy T ágazásba jutunk. Itt balra fordulunk és tovább tekerünk Komlóig Zobákpuszta és Gesztenyés érintésével. Komlón a Kossuth út-Pécsi út-Sallai Imre utca útvonalon hajtunk át és Budafára tekerünk. A település után jobbra a 66-os út mellett egy piroskerékpáros jelzésű utat találunk. Ezen hajtunk Árpádtetőig. Itt ráhajtunk a 66-os útra és azon tekerünk a zöldturista jelig, amelyre egy balkanyarral rá is hajtunk. Aszfaltúton tekerve Zobákpuszta határába jutunk. Közben a bányászat jeleit csodálhatjuk végig. (Béta akna, kőbánya) Zobák pusztán nem hajtunk át, hanem előtte egy másik aszfaltútba jutunk. Itt egy éles jobb kanyarral Hosszúheténynek vesszük az irányt. Heténytől már nincs messze Püspökszentlászló. A zöldnégyzet jelzés pont oda visz minket aszfalton. Így azt követve egy laza emelkedő után meg is érkezünk a településre.

Hírlevél

Szeretne folyamatosan értesülni a szálláshelyek aktuális ajánlatairól, akciókról, programokról? Iratkozzon fel hetente megjelenő ingyenes Hírlevelünkre és számos szezonális, valamint egyéb ajánlat közül válogathat!